دوشنبه ۲۸ آبان
خطای انسانی شعری از سعید قنبری حسن کیاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۸۵۰۵۶
بازدید : ۴۷۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سعید قنبری حسن کیاده
آخرین اشعار ناب سعید قنبری حسن کیاده
|
لا به لای موهایت جنگلی ست پنهانی
در حصارِ چشمانت آهووان زندانی
چاه های تودرتو، سرزمین سحرآمیز
لشکری از ابروها مرز را نگهبانی
چشمه های شیراز و گوهر خراسان است
شهدِ ناب لبهایت، زعفران ایرانی
از طنین آوایت شب ستاره ها مست اند
تا طلوع می رقصند، عالمین ربّانی
هرکسی که روزی در دام خنده ات افتاد
روی سینه اش مانده سال ها پشیمانی
صد هزار عاشق با یک کرشمه می میرند
ناز شصتِ چشمانت، ای خطای انسانی
#سعید_قنبری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.