سه شنبه ۶ آذر
مروارید اقیانوس شعری از مرسل علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ شماره ثبت ۸۴۷۸۱
بازدید : ۱۸۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مرسل علیپور
|
دو چشمانت چه زیبا دل ربودند
چو مروارید اقیانوس بودند
در عشقت عاشقی دیوانه ام من
نباشی در غمت بیگانه ام من
دلم در یک نگاهی نا خود آگاه
چو مجنونی شد همراهت درین راه
به دنبالت دویدم کو به هر کو
نظر کردم به هر منزل به هر سو
شدم چشم انتظارت تا بیایی
تو پاسخ بر سوالی بی چرایی
شدم دیوانه تر از هرچه عاشق
مبادا گر نباشم بر تو لایق
زبانم قاصر از تمجید رویت
وجودم غرق در امواج مویت
من از اندام زیبایت چه گویم
بباید روح خود در آن بجویم
شدم درگیر چشمت عاشقانه
تو را دل می پرستد صادقانه
تو پر احساسی و بی ادّعایی
خود آیم در کنارت گر نیایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.