شنبه ۳ آذر
زبان سخن چین شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲ شماره ثبت ۸۴۶۰۵
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
☘☘ به آن زبان رنگ پریده.....
و مشتی از واژه های بیهوده......
که می گوید .....
هراسان.....
به درب های بسته....
به آن زمین خشک.....
نه کاشتی.....
نه داشتی....
نه برداشتی.....
جز به شخم علفهای هرزی.....
که می شود....
آفتی به خشکاندن ریشه ی حیات.....
رها شو......
رها کن.....
این خار مغیلان.....
که بر زبانت کاشتی......
این زخم که بر دلها انگاشتی.....
دوامی نمی یابد.....
این از رنگ پریده ی زبانت پیداست....
انتهای این مسیر...
تاریکی ست....
برگرد.....
باز کن پنجره ی دل را.....
خدا.....
و خدا.....
مدتهاست....
پشت این در.....
منتظر است......☘☘
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سپاس برادر شاعرم | |
|
سمای بانوی عزیز | |
|
درود بر شما جناب راجی سپاس از همراهی شما | |
|
سپاس بانو | |
|
درود بر شما | |
|
یک جهان سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.