پنجشنبه ۱ آذر
مادرم خسته شدی نان پختی؟ شعری از بهروز ابراهیمیان
از دفتر دفتراشعاردیزناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۵۴ شماره ثبت ۸۴۳۸۵
بازدید : ۴۸۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر بهروز ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب بهروز ابراهیمیان
|
مادرم خسته شدی نان پختی؟
آ۰۰۰خ قربانِ سرت
من به قربانِ دوچشمانِ تَرت
بوی عطربدنت..
مادرم خسته شدی نان پختی؟
من فدای لبِ شیرین سخنت
غصّه ودردِ بدنت
به گُلِ پیرهنت...
مادرم خسته شدی نان پختی؟
من فدای جانت...
پینهٔ دستانت ...
لرزش اندامت..
ای خمیده قامت...
مادرم خسته شدی نان پختی؟
عشقِ فرزندِتو باعث شده آن نان... ای جان
بادل وجان پختی ...
مادرم نان پختی؟
بهروزابراهیمیان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس شاعرگرانمهروبانوی ادیب ،بله متأسّفانه درطول تاریخ ظلمها وستمهایی که به نسوان شده جبران ناپذیرهست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف مادر