سه شنبه ۱۵ آبان
خوب من شعری از حسن نصوحی (برگ سبز)
از دفتر برگ سبز نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۸۴۰۳
بازدید : ۷۶۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حسن نصوحی (برگ سبز)
آخرین اشعار ناب حسن نصوحی (برگ سبز)
|
خوب من! خوب به من گوش بده
قصه ای دارم تلخ
قصه ای دارم شوم
باوری وهم آلود
و دلی از هوس عشق تهی
خوب من! من به شب چشم تو ایمان دارم
رنگ چشمان تو هر رنگ که باشد
به خدا مربوط است
من در آن دریا را
سبزی صحرا را
وسعت پنجره ی خانه ی یک رویا را
تا ابد می بینم
خوب من! خوب به من گوش بده
تو نسیمی جاری
من اسیری در بند
تو تنت زمزمه ی روشن باران و بهار
من تنم خاکی و سرد
تو طراوت من زخم
خوب من! خوب به خاطر بسپار
که تو از آینه محرم تری اندوهم را...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.