يکشنبه ۲۷ آبان
تکرارِ پایانی شعری از سید ایمان رضوی (سار)
از دفتر نویس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۸۳۹۶۲
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سید ایمان رضوی (سار)
آخرین اشعار ناب سید ایمان رضوی (سار)
|
بگذر از اینجا، هوای شهر طوفانی است
حاصلِ دلبستگی، تنها پریشانی است
از جنون و عشق بازی دم نزن زیرا
عشق بازی در وجودت، عین ویرانی است
خوش نکن دل را به یک دم دلخوشی اینجا
پشتِ هر خنده، هوای چشم بارانی است
غـرق در اندیشهی آشفته بازارم
سالها اینجا نصیبِ عقل، حیرانی است
خوشا آن لحظه در روزهای تکراری
که گویند صبحِ نو، تکرارِ پایانی است…
سار
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از شما جناب چشمه | |
|
درود بر شما. سپاس | |
|
درود. ممنون از لطف شما | |
|
درود بر شما. ممنونم | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس بیکران از لطف شما. | |
|
ممنونم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.