يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید ایمان رضوی (سار)
آخرین اشعار ناب سید ایمان رضوی (سار)
|
تو اگر باز نگردی دیگر
دلم از غصه به تنگ میآید
غنچه ها خواهند مرد
شاید این فصل زمستانی ما
شاید این رفتن طاقت فرسا
حسترش چند بهاری به شکوفایی توست
یا که لبخند عمیقی از دل، مثل آن کودکِ فارغ ز جهان
حسرتِ دیدن روی مهِ یار، زلفِ پر پیچ و خمِ سرگردان
پس از آن زخمِ وداعت هیچگاه، من دهان باز نکردم دیگر
اندر این فصلِ پر از بغض و خزان
آه! سرتاسر این قصهی ما تلخ شد و میپرسم
«تو چرا بازنگشتی دیگر..؟»
#سار
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از شما | |
|
تشکر از شما، بداههی زیبایی و لطف فراوانی بود | |
|
درود بر جناب رهگذر، ممنونم همچنین شما | |
|
درود بر شما و متشکر از لطفتان ممنونم جناب راجی همچنین شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.