سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 7 آذر 1403
  • روز نيروي دريايي
26 جمادى الأولى 1446
    Wednesday 27 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۷ آذر

      کرونا

      شعری از

      موسی ظهوری آرام(آرام)

      از دفتر در سوک باران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۸۳۷۱۰
        بازدید : ۵۷۶   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)

      وقتیکه ابر انسان
      مغرور به لشکر دانش
      ابر نمرود میشود
      همقد ویروس می شود
      پشه مامور خدا
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶
      بسیار زیبا و بجاست خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷
      کوتاه
      زیبا
      هزاران درود
      شاعر بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۰۸
      درود بزرگوار
      مانا باشید به مهر خندانک
      امیرعباس معینی(بیت الاسرار)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۱۲
      درود 🌺🌺
      #اشعار_پست_یا_کامنت_نیستند
      بسیار ظریف و درست مرحبا👌👌
      سید فتح اله هاشمی
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۱۹
      سلام و درود
      زیباست
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۲۲
      درود خندانک خندانک خندانک
       صادقي(آپو)
      چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۳۴
      درودها شاعر گرانقدر، دقیقا همین طوره ،عالی خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2