دوشنبه ۵ آذر
چشمک شعری از کبری یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر نثر و انواع آن
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ شماره ثبت ۸۳۶۸۱
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب کبری یوسفی
|
همچون
ستارگان
به هرکسی
چشمک نزن
ببین
بااینکه ماه نورش را
از
خورشید
می کیرد
آموخت
چگونه شبها
با آرامش
نور افشانی کند
و
بی ریا
دستی به سر شب
بکشد
آری
ستارگان هم
به علفهای هرز
چشمک می زنند
اما
تو
به علفهای هرز
هم
چشمک میزنی
هم
چشم
میدوزی
حیف....هزاران...حیف
کبری یوسفی
سلام و درود خدا برتمام عزیزانی که به من افتخار میدن
سروده ام میخوانند پیشاپیش سپاسگزارم وممنونم
کمی
کسالت دارم نترسید خخخ کرونا نسیت پیریه ☺☺
به یاری خداوند بزرگ کرونا رو نابود میکنیم باکمی رعایت
ومواظب همدیگربودن ان شاءالله
زنده باد زندگی☺☺
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبا بود
انشالله که رب جلیل شفای عاجل عنایت فرماید