مولای عشق کار دلم را ردیف کن
شعری بخوان روحیه ام را لطیف کن
طبعم گرفته و غزلم پا نمی دهم
قدری بخند طبع غزل را ظریف کن
لطفی نما به دیده ی تر هم قدم بزن
وز خاک مقدمت دل و جانم شریف کن
عمری گذشت عاشق کوی ات نبوده ام
حالا بیا تتمه ی آن را عفیف کن
رفتی نیامدی شده ام همنشین غم
رحمی به حال ناله ی عبدی ضعیف کن
ایمان اسماعیلی راجی
شعرهایم جاودانه خواهند شد
با تشکر از استاد عزیزم جناب محمد حسینی
پیش تر از لطف اساتید محترم سپاس گذارم