وقتی که عشق من به دلت جا نمیشود
باید که بگذرم ز تو....اما ......نمیشود
این بغض، بسته راه گلویم، بیا ببین...
درمان بغض مصرع بالا!..... نمیشود
درمان نمیکنی تو غمم را... بگو چرا...!؟
این کهنه ، زخم عشق مداوا نمیشود
تا کی غزل نویسم و لایک های بی خودیت...
تایید شعر من، که فقط "خاااا" نمیشود
گفتم که با دلم تو بگو درد خود که دل...
با این سکوت مستمرت ، وا نمیشود
وقتی که من، صدای تو کردم بگو که : جاااان...!؟
کُشتی مرا... جواب دلم.... "ها" نمیشود
گفتی که "میم" "من" از "الف" جدا شد ست
گفتی که "آ" در بساط تو پیدا نمیشود!!!؟؟؟
بغضت شکست و "میم" " مَرا " در به در نمود
یعنی! که جمعِ من ،وَ تو یک" مآ " نمیشود!!!؟
من سوخته ام به پای تو،یک شب تو هم بسوز
""احساس سوختن َم!، به تماشا نمیشود""***
من سوخته ام به پای تو، اما چه فایده!!!
از #سنگ یک توقّع بی جا نمیشود
#ر_ع
#رهگذر
***پ.ن
آتش بگیر تاکه بدانی چه میکشم
احساس سوختن به تماشا نمیشود
عباس خیرآبادی