همه دنیام تو شدی
شدی نبض و جون من
عشق تو یه چیزیه
مث مورفین تو خون من
تو که باشی پیش من
همه چی فراهمه
زندگی بدون تو
پر غصه و غمه
....................................................
با من که باشی
حالم رواله
دنیای با تو
همش عشق و حاله
بد جور تو دام
عشقت اسیرم
از همه دنیا به جز
لمس تن تو سیرم
....................................................
دیگه چجوری بت بگم عاشقتم بدونی
تو باید این حس قشنگو از نگام بخونی
دیگه رسیده وقت عاشق شدنت عزیزم
تو بمون دنیامو من پای چشات میریزم
....................................................
دنیا کنارت
مثل بهشته
خدا اسم تورو رو
قلبم نوشته
وقتی تو هستی
این جا کنارم
به خدا قسم که من
هیچ چیزی کم ندارم
....................................................
ترانه ای با زبان محاوره که اگر خدا بخواد و نفس یاری کنه آهنگش رو هم منتشر می کنم
اساتید گرانقدر نظراتتون و نقد هاتون رو بفرمایید چون برا این کار یه مقدارمهم هستش
ممنونم از شما
چون خواسته بودی
"از همه دنیا به جز
لمس تن تو سیرم"
بنظر می رسد آهنگ بقیه را ندارد