شنبه ۲۶ آبان
جنگ شعری از سید هادی محمدی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۸۲۹۳۸
بازدید : ۷۳۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سید هادی محمدی
|
همیشه توی سرم با خیال تو جَنگ است
نفس گرفته ،برای خودم، دلم تنگ است
چه کرده ای که قلم در هوات ،میرقصد؟
َََصدای قلب تو بااین غزل هماهنگ است
سَری بزن به سَرم، بی تو خالی از فکر است
به پای من بنشین، گر چه پای من لنگ است
بدون تو، به خودم باختم شعورم را
که بر سرِتو میانِ من و خودم جنگ است
در آستانه پیری برای ما، یک خواب
حدیثِ تلخِ ترکهای شیشه، با سنگ است
هوایِ روی تو با من، هنوز طوفانی است
میانِ صُلحِ من و تو، هزارفرسنگ است
از آسمانِ دلت، انتظارِ باران نیست
صدای غُرّشِ رعدت، دروغ و نیرنگ است
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما، قدردان حضورتان هستم | |
|
جناب اسماعیلی درودها بر شما | |
|
زیبا وجود نازنین شماست به مهر خواندید سپاس🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مبعث مبارک