شنبه ۳ آذر
ایستگاه آخر شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹ شماره ثبت ۸۲۸۶۵
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
"ایستگاه آخر".......
بعدِ لحظه ای....
به ایستگاه رسیده ای.....
صوت میزنی....
با صدایِ تَقُّ تَقُّ هو هو....
میبَری مرا به دور دستها...
میبَری برای لحظه ای به سویِ او...
تا سوار میکنی مسافران....
صدایِ صوتِ تو ناگهان....
جیغ میزند تویِ گوش من....
مسافر! سوار شو....
جانَمان....
باز می روم برای لحظه ای به سویِ او....
تا وداع کنم...
رها کنم....
تعلقاتِ بی اساس را....
تعلقاتِ یک زنی که شاعر است...
زنی که دلخوش است به غم....
زنی که با خودش هزار بار گفته است....
همین غم است که تا ابد....
کنارِ من مسافر است...
گر چه سخت می شود سوار شد بر این قطارِ منطقی....
گر چه احساسِ من، قویتر است...
از هر چه فکرِ خشک منطقی....
ولی سوار می شوم....
دور می شوم از این تعلقات دنیوی....
که عاقبت، سوارِ این قطار....
می رسم به ایستگاهی که ادعایِ بندگیست.....
این قطار، نامش قطارِ زندگیست....
با وجود حرفهایِ بسیار....
باز هم چه زیبا میشود، حسِ خوبِ عاشقی....
حسِ خوبِ شاعرانگی....
عشق هم خودش دلیل زندگیست....
گاه عشق میشود....
راهی به سویِ بالندگی....
با وجود حرفهای بسیار....
روزی پیاده میشوم در این مسیر از قطار....
روزی شکسته میشود این حصار....
روزی که روحِ من، از جسمِ من، جداست....
چونکه این مسیر....
ایستگاهِ آخرش خداست....
|
نقدها و نظرات
|
درود مهربان و و عیدت مبارک | |
|
درود استاد گرانقدرم... | |
|
درود استاد مهربانم. مبارکا باشد عیدتان | |
|
درود برادر شاعرم. عیدت مبارک | |
|
درود برادر شاعرم. مبارکا باشد این عید بر شما.... | |
|
درود برادر شاعرم. مبارک بادت این و همه عید | |
|
سپاس برادر بزرگوارم. بله قالب های نو و جذابی هستند. درود که در رابطه با این قالبهای جدید توضیح دادید. امید که در این حوزه هم سروده های خوبی از شاعران عزیز ارائه شود. | |
|
درود استاد. عیدتان مبارکا باشد... . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتات مبارک دلتان شاد و هماره عاشق
(یک زنی ) حشو است و باید یا (یک زن) بنویسید یا (زنی )
قلم زیبانگارتان نویسای ارزش ها
سلامت باشید درپناه امن حق