ای باد باران چَموش
امشب بیا پیشم بپوش
یک خرقهی تنپوش هوش
تا ره بگیرد این خموش
این وارد بی آبرو
هر جا کند سَر را به تُو
از در نمیرَد تا بگیرد لب ز کُو
حال پریشان میکند حالای خوب
این مرئی مخفی ز بو
حالم گرفت این زشت خو
این نانجیب لب خَدُو
راه فراری نیست ز او
جز درب خانه پیچ کنیم
راه خیابان میخ کنیم
بنشین،محبت دَر کنیم
حال جدیدی سَر کنیم
خواب عجیبی دید چموش
این بُنجِل چینِ خموش
این ساختهی دست وهوش
آن نقشهی شیطان موش
امریکای پشمینه پوش
هر جا که ظلم، نقشهش ز او
این دشمن شیطانِ خُو
حالا بیا با هم بشیم
دست هم ندیم
دُورَ م بشیم
از دل که نه، با فاصله
دستی به پاس هم زنیم
این روزهای بی همی
حتماً به پایان میبریم
نوبت به ما هم میرسد
دشمن به تیپا میزنیم
دستی به دست هم زنیم
بهر صفای بد بها
حرفای دل باهم زنیم
بیتاب مباش ای همنشین
این هجر به پایان میرسد
بهر یه روز بهتری
عبرت بگیر با هم شویم
یکدل و یکرنگ هم شویم
فردا که روزش با خدا
یکبار دیگر نو شویم
گر چه جوان است این عزا
دل کَندن از یاران جدا
اما که فردا روز خدا
پا شُو که پا پا رَو کنیم
یک روز دیگر نو کنیم
بهر صفایی بی هوا
دل را به دیگر سُو کنیم
یک گل به پاس آن همه روزای سختی
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،بو کنیم
به یاد آن دوستان خوب، یک فاتحه،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،بر او کنیم
آروین اسفند ۹۸
با آرزوی سلامتی برای تمام ملت عزیزم
ما کرونا را شکست میدهیم
انشااله که بلا دور باد به امید خدا
سلامت و تندرست باشید و پیروز