یک آشنا نباشد . جز مامِ بندگی ها
مرگ است زنده بودن . گر شیعه اش نبودن
در وصفِ او نگفتن . بی او شعر سرودن
گر عالمی ببینی . بی نام او نشینی
گر عاشقش نباشی . در عشق کمترینی
شرمنده ام به غایت . در حدِ بی نهایت
یک عمر من نبودم . با نورِ این ولایت
صد رنگ بر گرفتم . از او خبر گرفتم
در هر بلا و طوفان . قرآن به سر گرفتم
از جای خود پریدم . هر بار می شنیدم
نامی ز مردِ حیدر . چون باد می رسیدم
زنجیرِ سستِ ایمان . هر سو شکسته پیمان
افسوس من نبودم . چون شیعه ای مسلمان
هر روز در گدازم . درمانده چاره سازم
در حُزنِ روزِ محشر . بی توشه بی جهازم
هر دم به اضطرابم . از فکرِ این نخوابم
هر لحظه در هراسم . هر لحظه من خرابم
چون ساقه ای شکستم . با جان و قلبِ خستم
بر بام می نشینم . با این دهانِ بستم
یادآورم خدا را . بر دردِ جان شفا را
خوانم به نامِ رحمت . با رنجِ دل دعا را
گویم تو را خرامان . بر دردِ سینه درمان
یک دم شفاعتم کن . تو ای مولا علی جان
محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
1391/08/12 ساعت 1 بامداد
عید ولایت بر عاشقان امامت مبارک باد