چهارشنبه ۱۶ آبان
بی بهانه شعری از علیرضا غلامی متا
از دفتر متا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۱۸ شماره ثبت ۸۲۶۱۴
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علیرضا غلامی متا
آخرین اشعار ناب علیرضا غلامی متا
|
بی بهانه
دوش بی بهانه به میخانه شدم
دربردلدار می را پیمانه شدم
اورخش همه نازبود وافسون
من در راه اوافسانه شدم
گیسوانش تاب خوردبرفلک
من اسیر ابروی کمانه شدم
نازدوچشمش می شکست به برم
من از قامترعنای او ویرانه شدم
اوازمن جام می طلبید وجان
من تسلیم او جانانه شدم
او برده بود دل وجان ازمن
من عاشق او جانانه شدم
متا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوار سپاسگزارم
| |
|
سلام ازمحبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام جناب راجی پایدار باشید | |
|
سلام ودرود برشما استاد بزرگوار وسپاسگزارم | |
|
سلام وعرض ادب استاد سپاسگزارم | |
|
سلام جناب آروین ازابراز لطف ومحبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام وسپاس گزارم از محبتتان استاد عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و زیبا بود