جمعه ۲ آذر
چال گونه هایت شعری از مریم گمار
از دفتر عاشقانه های مریم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۵۶ شماره ثبت ۸۱۹۱۷
بازدید : ۴۴۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مریم گمار
|
تمام راه های رفته و نرفته چشمانم
به تو ،
می رسد.
پا به پای باران پیش می روم.
هزاران قطره تا دیدارت ،
مروارید عشق نشان دارم...
خانه چشمانم ..جز تو ،را نمی شناسد.
پنجره قلبت را،که بگشایی مرا
دقیقا کنارت می بینی
بروی تمام لبخند هایت
« یک قدم که برداری
مرا کنار سایه ات خواهی دید
درست ...»
کنار پرچین خیال
آن جا که نسیم روی چال گونه هایت
هزار بوسه می کارد ببینی
مریم گمار
سپید
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوارم برقرار و پاینده باشید مهربان | |
|
درود برشما دوست عزیز برقرار باشید | |
|
درود بی پایان دوست مهربانم برقرارو شاد باشید سپاس | |
|
درود و عرض ادب دوست بزرگوارم برقرار باشید | |
|
درود برشما دوست عزیز شبتون شاد | |
|
درود بی پایان دوست عزیز خیلی خوش امدید مچکرم دلتون شاد | |
|
درود عزیزم سپاس گزازم | |
|
درود برشما سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.