سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پشت پرده تنهایی

      شعری از

      مصطفی صفری (همان هیچم)

      از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۳۸ شماره ثبت ۸۱۶۸۶
        بازدید : ۲۵۲   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی صفری (همان هیچم)
      آخرین اشعار ناب مصطفی صفری (همان هیچم)

      پشت پرده تنهایی 
      یه نفر هست که میسوزه و میسازه 
      توی این همهمه مردم 
      اروم گم میشه و می بازه
      توی این تنهایی خسته 
      مردیست که چشمهاشو بسته 
      روی زخم های بانمک بسته 
      روی پرده تنهایی 
      همان مردیست که عادت به زخم ها کرده است 
      از رویایش به دورو 
      از مرحم ها به ترس امده است 
      روی پرده تنهایی 
      یه نفر هست که انگار مرده است 
      روی صحنه میان مردم مرده و 
      پشت صحنه برای هیچ زنده 
      زندگی را بازی میکند 
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۱۳
      نومید و زیبا بود خندانک
      سید احسان موسوی ( سام )
      سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹
      درود
      مسعود میناآباد  مسعود م
      پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۴۷
      سلام :
      درود ........
      ------------------------------- خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0