جمعه ۲ آذر
دوباره زنده ميشم شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ شماره ثبت ۸۱۶۰۳
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
پر رمز و راز اون چشمات، نگام کن من دوباره زنده میشم
دست گرمت جون پناهه، باز کن آغوش امنت من دوباره زنده میشم
بگو از ماندن کنارم باز با اون لحن زییا و قشنگت من دوباره زنده میشم
میکْشی هر دم منِ عاشق به اخمت، باز میخندی دوباره زنده میشم
توهمان معجز نمایی و منم معجز ،که با اِذن تومیمیرم دوباره زنده میشم...
|
نقدها و نظرات
|
درود بسيار ممنون از حسن توجه و نگاه پرمهرتان🙏 | |
|
درود به شما سپاس از نگاه پرمهرتان🙏 | |
|
درود به شما و سپاس بسیار🙏 | |
|
درود به شما | |
|
درود وسلام بسیار سپاس از شما وارسال این شعر زیبا🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است