چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
آخرین اشعار ناب مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
|
خبرت هست مرا بی تو مجال نفسی نیست؟
زندگی بی تو چه بی حاصل و هیچش هوسی نیست
سوختم در تب هجران تو ای آتش جان سوز
بهر تیمار دلم بعد تو فریادرسی نیست
رخ شاداب و بهاران بنگر بعد فراقت
شده چون فصل خزان،هیچ به جز خار و خسی نیست
رنگ رخسار نشان می دهد از سر درونم
به درونم که به جز پیرغمت هیچ کسی نیست
دور دل خاطره ها میله ی زندان،تو کجایی؟
به تنم حبس شدم،تنگ تر از تن قفسی نیست
مثل باران بهاری تو بزن سبزشود دل
غمِ بسیار ولی هیچ خیال هرسی نیست
من تو را خوانم و تو با دگران در گپ و گفتی
خبرت نیست مرا بی تو مجال نفسی نیست
#آریا_خراسانی
#چرخ_نیلوفری
#غزل_177
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام،سپاسگزارم از حسن توجهتان.لطف دارید بزرگوار❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.