سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        دل نوشته ای برای مادرم و خودم

        شعری از

        احمد رضائی پایدار

        از دفتر شقایق نرماندی نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۸۱۲۴
          بازدید : ۶۲۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد رضائی پایدار

        آن کعبه تویی آن خانه سنگی بهانست
        مادرم تو کعبه ای که مرا در آغوش گرفته ای 
        نه آن خانه سنگی که به دورش دویده ام 
        مادرم چه شبها که نازم را کشیدی 
        ومن چه شبها که خوابت را گرفته ام 
         
        مادرم بگو شهادت بگویم تا بگویم 
        تو بهترینی بهترینی بهترینی 
        برای پرستیدن برای در آغوش کشیدن
         
        مادرم بگو نماز بخوانم تا بخوانم 
        می گویی مواظب خودت باش 
        همین
        می گویم کتابم را نمی دهی؟
        فقط می گویی
        من انسان به جهان بخشیدمت 
        انسان باش انسان
        می گویم راه را نشانم نمی دهی؟
        فقط می گویی راه ؟
        راه چیست ؟تو خود راهی برای رسیدن
        به رهاااااااااااااااااااااااایی
        می گویم من پا به امید به این جهان گذاشتم
        آیا ارزشش را  داشت 
        می گویی اگر ارزش نداشت 
        تو را تقدیمش نمی کردام 
        می گویم زندگی چیست ؟
        می گویی 
        مکانی برای رسیدن به خود 
        یاااااااااااا دورشدن از خود 
        می گویم این خود چیست 
        که من باید به دنبال آن باشم 
        می گویی آن خدااااااااااست
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0