جمعه ۲ آذر
خیال عشق شعری از بهاره رحیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۰۴ شماره ثبت ۸۱۱۷۱
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بهاره رحیمی
|
عاشقم عشق تو بی هوشم کرد
در هوایت مست و می نوشم کرد
مرگ ظاهر شد ،هوا رویش کرد
جان بداد و جان به آغوشش کرد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ،سپاس و درود فراوان بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.