يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جواد نوری (آبان)
آخرین اشعار ناب جواد نوری (آبان)
|
هوای این دل تنها
داره ابری میشه، کم کم
یه بغضی تو گلوم میگه
میخواد بارون بیاد ، نم نم
هوای خونه سنگینِ
هوای کوچه تاریکِ
مسیر زندگیم انگار
یه کورِ راه باریکِ
خدایا قلب من خونِ
تن من خسته و سردِ
تمام توشه راهم
یه کوله باری از دردِ
خدایا حال من خوش نیست
دارم از غصه میسوزم
میدونی، سرد و تاریکِ
بدون تو، شب و روزم
کجای راهو کج رفتم
کجا دستاتو گم کردم
که توی باغ این دنیا
گلی پژمرده و زردم
ندارم طاقت و خستم
ز دست کار آدمها
میخوام راهی بشم امشب
از این دنیا، به اون دنیا
دلم میخواد منو امشب
بگیری توی آغوشِت
یه دنیا درد دل دارم
بگم آروم، در گوشِت
جواد نوری(آبان)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد انصاری گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر شما
شاعر گرامی