شنبه ۳ آذر
باید از گفتن گفت شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۸۰۹۸۱
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
با تو نمی رسد
این دل به مقصد
مانده ام چه بگویم
از یک یا از صد ؟
مانده ام چه بگویم
از ریزش آوار
از دلهای سوخته
یا از گنبد دوار
چه بگویم با تو
از ما یا از من
از زخم نشسته
بر جان یا تن ؟
بگویم از خنده
از تمسخر انسان
بگویم از گریه
از عروسک ترسان
بگویم از آزار
از مشت و دیوار
از فریاد بی صدا
یا هند جگرخوار
گفتن لازم نیست
می دانم که میدانی
با درد و افسوس
از دیروز آشنائی
می خواهم بگویم
که حرفی گفته باشم
چون گل شقایق
از گلو رُسته باشم
می خواهم بگویم
باید از گفتن گفت
به هنگام آرمیدن
با چشمان باز خُفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتون سبز
پایدارواستوارباشید