سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    شاید که شبی...

    شعری از

    کبریاغلامی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۸۰۹۴۱
      بازدید : ۳۰۴   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر کبریاغلامی

    شاید که شبی سر زده بازآیی باز
    از تو روشن شود این پنجره فردایی باز
    شاید که شبی دوباره دلتنگ شوی 
    ماه شوی بتابی بر این دل دریایی باز ...
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۵۸
    بسیار زیبا و امید بخش بود خندانک
    کبریاغلامی
    کبریاغلامی
    دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۰۲
    سلام و درود شاعر گرامی سپاس گزارم ،شاد و سربلند باشید خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
    خندانک خندانک
    درودبی پایان
    بر شما
    خندانک
    کبریاغلامی
    کبریاغلامی
    دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۰۳
    سلام و درود فراوان سپاس گزارم خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    مسعود میناآباد  مسعود م
    يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۵۱

    سلام :
    -----------
    آشفته شد از قصّه ی من خاطر جمعی
    دیگر چه کنم حال پریشان به که گویم

    گویند طبیبان که بگو درد خود اماّ
    دردی که گذشته است زدرمان به که گویم
    ------------------------------------------هلالی جغتایی
    درود بر شما
    ---------------------- خندانک
    کبریاغلامی
    کبریاغلامی
    دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۰۵
    بسیار زیبا ،شاد باشید و سربلند دوست گرامی ،سپاس گزارم خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    مهدی نساجی
    يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۲۶
    درودتان باد گرامی شاعر........ خندانک
    کبریاغلامی
    کبریاغلامی
    دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۰۴
    سلام و درود شاد باشید و سربلند ،سپاس ازشما خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0