جمعه ۲۵ آبان
سراب مستی شعری از فروغ فرشیدفر
از دفتر داستان عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۰۱ شماره ثبت ۸۰۸۶۰
بازدید : ۱۱۵۱ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب فروغ فرشیدفر
|
گقتم اگر نباشی ، جان را بقا نباشد
گفتا در این حوالی جان را بها نباشد
گفتم که یارمن باش در شهر مهربانی
گفتا که کو دیاری کاندر جفا نباشد
گفتم سرود عشق است در روح خسته من
گفتا بخوان ولیکن آن را صدا نباشد!
گفتم که بی رخ تو درگیر گردبادم
گفتا بچرخ با آن ، ماندن روا نباشد
گفتم قرارمن باش در فصل برگ ریزان
گفتا که گل زشاخه یکدم جدا نباشد!
گفتم بتاب برمن ای روشنای جانم
گفتا که عاشقان را رنگ وریا نباشد
گفتم که این جدایی برده قراروصبرم
گفتا که بی دلان را جزاین سزا نباشد!
گفتم که "درد عشقت مارا به آرزو کشت"
گفتا که درد باشد ، لیکن دوا نباشد!
گفتم "فروغ" زنهار ازاین سراب مستی
گفتا اسیر عشقم ، این ادعا نباشد.
فروغ فرشیدفر
زمستان۹۸
🌾🌾
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز🌹
سپاسگزارم از حسن نظرشما🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سلام ودرود برجناب محمودی گرامی🌹 ممنونم🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
سلام ودرودجناب نساجی گرامی🌹
ممنونم ازلطفتون🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود برشما جناب بنی اسدی🌹 زیبایی درنگاه شماست .ممنونم.🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان جناب رافعی🌹 ممنون از لطف ومهرشما. اعتراف میکنم که خودم هم اون بیت رو دوست دارم. خوشحالم که مورد پسند واقع شده. 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام جناب آروین گرامی🌹
زنده باشید ودلشاد .ممنونم.
🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
درود برشما استاد مینا آباد عزیز...🌹
سرشار ، نگاه شماست که زیبا می بینید. ممنونم ازلطفتون.
🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام بانوی مهر❣
ممنونم که زیبا دیدید.🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
سلام جناب انصاری گرامی🌹
لطف نگاهتون مستدام.ممنونم 🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
سلام مهربانو🌹 ممنونم از مهر کلام ولطف نگاهنون. 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان بانو طهماسبی عزیز.🙏🙏🙏 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام ودرودجناب قزوینه گرامی...🌹 والا همه شاکی هستند ازین رسم روزگار، ولی کاریش نمیشه کرد. اگه دوطرف داشته باشه سکه عشق ،حتما یه روش همین روی بی عدالت و ....هست. اگر فرصت کردید ، شعر "کاش یارب آشناییهانبود" رو هم تواین صفحه بخونید .اونجا منم مثل شما گله کردم..اونم یک صفحه..
بازم ممنون از توجه و لطف وهمراهی شما. 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان برشما جناب آبسالان گرامی🌹 ممنونم ازلطف و محبتتون. پایا باشید. 🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏 | |
|
سلام ودرود فراوان برجناب کلان🌹
ممنونم🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سلام جناب هداوند گرامی.🌹
ممنونم از محبت و لطف همیشگی شما.
🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
سلام جناب فرجی گرامی🌹
سپاسگزارم ازلطف شما.
🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.