جمعه ۲۵ آبان
ماه شب تارم شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸ شماره ثبت ۸۰۴۰۰
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
ای همه ی باورم
دلیل چشم ترم
ناز کن واسم دلبرم
من نازت و می خرم
توئی آرومم
قشنگ ترین بهونم
این آهنگ و تو این حال
واسه چشات می خونم
ای همه احساس من
باغ گل یاس من
قشنگ ترین خواهشی
تو قلب حساس من
عشق دیوونه م
آرامش خونه م
هوات و دیگه نگیر
از قلب بی جونم
توئی دلدارم
من تو را دوس دارم
تو را دوس دارم
ماه شب تارم
نیمه ی پنهان من
التهاب جان من
کاش سر و سامان بدی به
جهان ویران من
توئی مهتابم
تو قلب بی تابم
چقدر آتیش می زنی
به چشم بی خوابم
عشق دیوونه م
آرامش خونه م
هوات و دیگه نگیر
از قلب بی جونم
توئی دلدارم
من تو را دوس دارم
تو را دوس دارم
ماه شب تارم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فراوان خدمت شما بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
سلام و درود فراوان خدمت شما از نقد و راهنمایی شما بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
سلام و درود فراوان خدمت شما بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
سلام و درود فراوان خدمت شما 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.