سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        غزلم....

        شعری از

        احمدرفیعی وردنجانی

        از دفتر آبشار نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۱ شماره ثبت ۸۰۲۱۵
          بازدید : ۴۸۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمدرفیعی وردنجانی

        پشت دیوارهای دلتنگی، مانده زانوی در آغوشم
        غزلم پس چرا نمی آیی نکند کرده ای فراموشم
        چشمه ام پس چرا نمی جوشی؟ شوق دریاشدن به جانت نیست
        دورترمی شوی ازاین احساس، هرچه من عاشقانه می کوشم
        غزل ازسینه ام تراوش کن، قدری این دردراسبک ترکن
        بگو از دردهای بسیارم، بگو از بغضهای خاموشم
        غزلم، کودکی که یک عمراست جان به جان دادمت جوان شده ای
        فصل پیریست، آرزو دارم، باربرداری از سر دوشم
        خسته ام از نبودنت باران، چون کویری ترک ترک شده ام
        چندبیتی ببار، سبزم کن، من که عمری سراب می نوشم
        کاش سرشار می شدی یک روز، تا که تقدیم مادرم بشوی
        مادری که به جای لالایی، غزل عشق خوانده در گوشم
        کاش یک روز چون شکوفه ی عشق،خبری از بهار می دادی
        خسته از هجمه ی زمستانم، خسته از شعرهای مغشوشم
        احمدرفیعی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶
        بسیار زیبا بود
        شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۱۶
        قوالعاده زیبا بود
        قلمتان همیشه توانا
        درپناه خدا
        خندانک خندانک خندانک
        محمد شمس باروق
        شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
        عالی بود شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت عرض می کنم
        احمدرفیعی وردنجانی
        احمدرفیعی وردنجانی
        شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۱۵
        سلام درود
        یاد ونام و راه حاج قاسم همیشگی است.
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0