شماره صد وشصت چهار ؛ خوش نسیمی ! ..
خوش نسیمی که بیاید ز سر کوی تو مارا
برساند بمشام عطر خوشی از شهدا را
بوی عطری که بیاید همه از خاک شهید
دقتی گر بکنی شامه نواز است همه جارا
در ره خالق خود جان خودش داده شهید
هست زنده همه وقت مسکن او کوی بقارا
پیشوایش پسر شیر خدا هست حسین(ع)
هیچ رخداد جهان نیست چنان کرب بلارا
هست دستور خدا مرده مپندار شهید
هر شهید ضیف خداوند بکند میل غذارا
بستگان شهدا ؛ عرض سلامم به شما
یاد آرید زمن در همه وقت ذکر دعارا
صبر بسیار نمائید همه جا در همه حال
همچو زینب(س) به اسارت سفر شام و بلارا
درجهان نیست کسی همچو حسین(ع) شاه شهید
در لقب شاه شهید است زخدا کسب رضارا
کیست ؟ جز ماه بنی هاشم فرزند علی(ع)
هم شهید است ؛ علمدار لقب ماه لقارا
تربت کوی حسین(ع) هست معطر همه وقت
هم خداوند قرار داده درآن نیز شفارا
گر تو(گمنام) بگلزار شهیدا ن رفتی
چشم دل باز بکن بیش ببین نور خدارا .
سه شنبه دهم دیماه نود و هشت .
در وصف شهیدان گلگون کفن