جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
آزاد و رها بودم و عاری زغم ودرد
از عشق تهی بودم وبی غصه وشبگرد
وقتی که نگاهم به نگاهت گِره افتاد
مَقبوض تو گردید دلِ واله ی ناشاد
درگیرتووعشق توشداین دل بی غم
ازسینه خوشی پرزد وعالم شده ماتم
دیگرنه سُروری ونه شوری ونه حالی
من ماندم و کوهی زخیالات محالی
تو دختر پُر نازو و پُر آوازه ی دوران
من رَعیت عاشق شده برکوی توحیران
وقتی که تورادیدم ومجنون توگشتم
در چِلّّه نشینی به نهان خانه نشستم
کردی تو مراسخت به دامت چو گرفتار
دربندکشیدی و شدم پیش دلت خوار
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود استاد گرانقدر متشکرم از نگاه زیبا و پرمهرتون مهربانوی گرامی پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر سپاسگزارم از نگاه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمندم برقرار باشید به مهر 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر عالی نگاه پرازمهرشماست دوست عزیز و ارجمندم مهرتان را درود بزرگوار ممنونم از لطفتون پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر متشکرم از توجه تون بزرگوار سرفراز و سربلند باشید 🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار دلنشین سرودید