جمعه ۲ آذر
می دانی شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۷۹۳۱۹
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
من پرده ی آخر شده ام ،می دانی
فریاد براین در شده ام ،می دانی
دردشت عمل شقایق تنهایم
چون عاشق بی سر شده ام، می دانی
من نسل ضمیر عشق در راه ولا
گمنام به پیکرشده ام، می دانی
آرام سوار ودر افق پروازم
تاریخ مکررّ شده ام ،می دانی
خوکرده به عین ام وشب تنهایی
دیوانه ی حیدر شده ام ،می دانی
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام واحترام سپاسگزارم برقرارباشید | |
|
باسلام واحترام استاد ارجمندسپاس از حضورتان برقرارباشید | |
|
سلام ودرود بر شاعر ارجمند دوست وبرادر عزیز سرورارجمندم سپاسگزار لطف شما هستم به بوستان اندیشه ورزی هایم خوش آمدید برقرار وسلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز ود
در وصف مدافعان حریم عصمت و طهارت