جمعه ۲ آذر
یک چاه بیاور شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳ شماره ثبت ۷۸۹۸۹
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
می خواستم از فجر ،مکرر بنویسم
از ظلمت شب، کمتر و کمتر بنویسم
باران زد و دفترچه ی ِ دل ، خیس ِ غزل شد
در اشک نشد ، بهتر و بهتر بنویسم
در خاطره ها برف و بهمن و تبِ فجر
باید که از این ورطه ، مکرر بنویسم
افسوس که جوهر به قلم هیچ نچسبید
دل غنچه نزد، متن ِ معطر بنویسم
مگذار که در مخمصه ی شعر بسوزم
از توده ی خاکستر ِ باور بنویسم
باران زده بر آتش و ققنوس، چه بهتر
از آتش و ققنوس ، سراسر بنویسم
یک چاه بیاور که عطشناکم و گریان
ای کاش در این چاه ، چو حیدر بنویسم
اکرم بهرامچی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای استکی
ممنونم از حضور خوب شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یا علی مددی