دوشنبه ۵ آذر
دختر گلفروش شعری از خلیل رویینا
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۴۸ شماره ثبت ۷۸۵۱۵
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب خلیل رویینا
|
من و دریای پر از موج
به امید ساحل تو
یه روزی کاش تن خسّم
بشینه مقابل تو
من و روز مرّگیهام
شب و روزای مث هم
که تنم رو آب کرده
مث تنهایی یک شمع
یه درختی نیس توی شهر
که بشینم زیر سایش
یه قد و بالای سروی
که بشه دل سییییرِ سایش
چه سکوت معنی داری
تو گلوی زندگیمه
مث دیوار بلندی
روبروی زندگیمه
دل من تو حبس مونده
روبروم یه پنجره نیس
چی بگم وقتی که جز آه
تو سکوت پنجره نیس
شب و روز گلفروشی
تو خیابونای پرسه
میدونین رنج و غم و درد
بامنند همیشه هر سه
تو خیابون شقایق
من گل لاله فروشم
عمریه مثل یه لاله
لباس نیلی می پوشم
یه پناه گرم میخاد
دستای شیش ساله ی من
بچه ها کاشکی نیفتن
توسیاهچاله ی من
خلیل رویینا
با درود فراون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.