شنبه ۳ آذر
تنهایی شعری از شمیم علی ویسی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۲۷ شماره ثبت ۷۸۰۰۰
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب شمیم علی ویسی
|
هرکه تنهایی را قدم نزده است
بردل از عشق نم نزده است
او چه داند که چیست حالت چشمانت
که بر او لبخندت تیر مردن نزده است
جان و دل باخته است هردو
گرچه با مردن دم نزده است
یا حق این چشمان چیست که غرق آنم
هیچ شیفته ای در حرم نزده است
خوشا آن دل از هوای سنگی
که بر او چشمانت رقم نزده است
|
نقدها و نظرات
|
با تشکر از شما شاعر محترم از نظرات خوبتان | |
|
با تشکر از شما بابت خواندن شعرم | |
|
درود برشما بزرگوار خیلی ممنون از لطف شما | |
|
درود بر شما بزرگوار تشکر از شما بابت نظر و انتقادهاتون | |
|
بله حتما ممنون از دعوت شما🌷 | |
|
با تشکر از شما این مایه افتخار من است بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خواندم و لذت بردم
احسنت
توفیق و موفقیتتان را آرزومندم