يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی
آخرین اشعار ناب سید علیرضاهاشمی
|
اومدی تو زندگیم زندگیم روشن شد.
همه ی خوشبختی با تو مال من شد.
اومدی تو زندگیم خورشید آرومم
پای عشق تو تا آخرش میمونم.
عطرتو میشناسم مثل عطر یاسه
محو چشماتم من چشمایی که خاصه.
عطرتو میشناسم مثل عطر دریا
با تو معنی میشه همه ی رویا ها .
روزای سردم رو با تو دور انداختم
همه دنیامو با حس عشقت ساختم
واسه من جذابه گرمی احساست
چال روی گونت چشمای الماست
عطرتو میشنایم مثل عطر بارون
نمی تونم از تو بکنم دل آسون.
عطرتو میشناسم مثل عطر شبنم
دارم عاشق میشم آروم آروم کم کم.
|
|
نقدها و نظرات
|
باعث خوشحالیمه که پسندیدید خیلی ممنون از شما | |
|
ما مخلص شما استاد گرامی و توانا هستیم | |
|
ممنون لطف دارید | |
|
چه خوشحالم که تا آخرش خوندید لطف بزرگی کردید ممنون از نظرتون❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
ترانه ای بااحساس وزیبابود