شنبه ۳ آذر
پشت لبخند بهار است شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۷ شماره ثبت ۷۷۷۳۲
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
خنده ی صبح زلبخندِ تو زیبا تر نیست
پشتِ لبخند، بهاراست، تورا باور نیست
عشق آن نیست که تصویرشود برکاغذ
مهر در قامتِ رنگ و قلم و دفترنیست
چشم هایم نگران است، در این نرگس زار
خبر از نغمه ی مرغانِ سحر گستر نیست
تا تمنایِ پرو بال تو خالی باشد
میل پرواز و شکوفا شدنت درسر نیست
نظم می خوانی و بی نظم سخن می گویی
حاشیه کار هنرمند خدا محور نیست
سر نوشتِ ننوشته چه کسی می خواند
دفتر بسته ی توحید نشاط آور نیست
هفت بیت غزلم بسته به یک مصرع شد
نامه ی وصل پیام و سخن آخر نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود