شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب وهب رنجبرکلیبی
|
برگردعزیزدل من دیرمکن
قلب من خسته رابه زنجیرمکن
هر روزبانتظارتونشینم لب حوض
توزودبیا دل مرا پیرمکن
ازقاصدکان هیچ نیامدخبری
باز آمدنت بسته به تقدیرمکن
هرچندکه این جاده دراز است ولی
درآمدنت درنگ وتاخیرمکن
مردند گلای نرگسی زودبیا.
برگرد و فضای خانه دلگیر مکن
گفتندکه این عشق.هوایی باشد
گوعشق مرابسوً..تعبیرمکن
پروانه بشوبال بزن تابردوست
شیرین ترجان. مرا زجان سیرمکن
خشکید دوچشمان .وهب. درره تو
برگردمرا زود زمینگیر مکن
وهب رنجبرکلیبی98/7/13
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادارجمندممنون ازتوجهتون | |
|
سلام استادافشاری عزیزممنون ازبذل توجه شما.لطف بکنیدبه همین نکات اشاره بفرماییدممنون میشم | |
|
پایدارباشی استادعزیز | |
|
درود استادبزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار زیبا و پراحساس است.
شعری است جوششی.
حالی خوش گرفتم از خوانشش.
با اندکی بازنگری در وزن، و نیز ویرایش برخی واژهها، زیباتر هممیشود.