دوشنبه ۵ آذر
من هستی شعری از علی روح افزا
از دفتر دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۷۷۵۸۸
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علی روح افزا
|
از هر چه پلیدی ست مُبرهن هستی
مردانه ترین قالبِ یک زن هستی
از بس که من و تو عاشق هم هستیم
انگار که من توام ، تو هم من هستی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاعر بزرگوار
سرکار خانم حکیمی بافقی(الهه ی احساس)
از حضورتان بینهایت سپاسگزارم
در پناه حق...... | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر
جناب معصومی برگوار
از حضور و ابراز لطف حضرتعالی بینهایت ممنونم
زنده باشید ......... | |
|
درود بر شما جناب سخایی ممنون از حضورتان ......... | |
|
سلام جناب رشیدی راد از حضورتان بینهایت سپاسگزارم... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.