جمعه ۲ آذر
بی همتا شعری از منصوره رفیع زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۷۷۵۸۳
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر منصوره رفیع زاده
آخرین اشعار ناب منصوره رفیع زاده
|
تو ز من دوری و اما کِه بگیرد جایت؟
بخدا در دو جهان نیست کسی همتایت
چشم زیبای تو از خاطر من رفته ولی...
تو فراموش مکن، عاشق سرتا پایت!
گفته بودی نرود فکر تو از خاطر من
آن زمان غرق شدم در سخن زیبایت
#منصوره_رفیع زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما.نظر لطف شماست | |
|
سپاس . نظر لطفتونه جناب | |
|
سلام.بسیار ممنونم از لطف بیکران شما | |
|
سلام سپاس از لطف بی اندازه ی شما | |
|
درود. سپااس | |
|
ارادت. سپاس.نظر لطف شماست | |
|
باعث افتخار بنده است سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود