دوشنبه ۵ آذر
جبر سفر شعری از هنری داودیان
از دفتر فراراستینه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۷ شماره ثبت ۷۷۳۸۴
بازدید : ۵۷۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
به عمر, جبر سفریست
جاده هموار نیست
نهاده گام به تاریک
باید رفت, چاره نیست
ره, سنگلاخ سئوال
جوابی به توشه نیست
مانده بر سر دوراهی
هیچکدام درست نیست
مباشد زین ژرفا، رهی
روزنی به دیده نیست
گمگشته درون
برون ز خود امکان نیست
...هد
......................................
نخراشیده سنگ آسمان ام
به ظلمت لایتناهی ویلانم
ز دریای نورت گذرم
ستاره دنباله دارم
ز توست شوکت و جلالم
ورنه، نخراشیده سنگ آسمانم
...هد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود