شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر کوروش فلاح نژاد (رِند)
آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)
|
پاییز را بوییدم
برگ به برگ
عطر به عطر
.
پاییز را مکیدم
گلو به گلو
نفس به نفس
.
پاییز را کشیدم
بوم به بوم
رنگ به رنگ
نقش به نقش
.
پاییز را گشتم
سال به سال
فصل به فصل
شهر به شهر
.
پاییز را ارضا شدم
پوست به پوست
**** به ****
هوس به هوس
.
پاییز را تزریق کردم
سرنگ به سرنگ
رگ به رگ
نَسَخ به نَسَخ
.
پاییز را نوشتم
خط به خط
اول به آخر
سطر به سطر
.
پاییز را باریدم
ابر به ابر
باران به باران
چتر به چتر
.
پاییز را گریستم
گریه به گریه
بغض به بغض
اشک به اشک
شب به شب
.
پاییز را باردارم
بوس به بوس
آغوش به آغوش
لب به لب
.
پاییز را ترسیدم
کابوس به کابوس
هذیان به هذیان
تب به تب
.
پاییز را رفوزه شدم
مدرسه به مدرسه
مداد به مداد
دفتر به دفتر
.
پاییز را زندگی کردم
خاطره به خاطره
کوچه به کوچه
گذر به گذر
.
پاییز را مُردم
تابوت به تابوت
خاک به خاک
قبر به قبر
.
فرزند پاییزم
نطفه به نطفه
تخمک به تخمک
بستر به بستر
.
پاییز منم
حرف به شعر
برگ به خزان
اول به آخر
.
پاییز منم
من به مهر
مهر به آبان
آبان به آذر
.
#شعر_پاییز
#کوروش_فلاح_نژاد پاییز۲۰۱۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیبا بود