پنجشنبه ۱۷ آبان
اضطراب لحظه ها شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۷۷۱۰۹
بازدید : ۳۹۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
بیا عبور کنیم ما ز اضطراب لحظه ها
که پا کنیم خانه ای به پاکی شکوفه ها
ببین چه سبز می شود دلم به یمن مقدمت
دچار می شوم به تو برای رفع چاره ها
تو بدعتی به قلب من و مومنم به عشق تو
و بسته ام دو چشم خود به پچ پچ عقیده ها
برای ضعف باطنم به تو تکیه می کنم
که با تو محو می شود تمام تکیه گاه ها
حلال می شوم به تو به عشق یا علی مان
علی همیشه یار تو به حق شال سبزه ها
#واله مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما که همواره شامل حال بنده میشه استاد گرامی🙏🌷 الهی سلامت باشید💐 | |
|
سپاس جناب صدوقی لطف دارید💐 | |
|
متشکرم از لطفتون جناب الهی🙏🌷💐 | |
|
سپاس استاد عزیز الهی سلامت باشید ممنون نگاهتون هستم🙏🌷 | |
|
سلام و عرض ادب سپاس جناب مینا آباد به شما ادیب گرانقدر تبریک میگم ممنونم از همراهی و لطف همیشگیتون🙏🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود