جمعه ۲ آذر
خوشبختی شعری از سید رضا هاشمی سره
از دفتر حالِ بعید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۷۷۰۲۴
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سید رضا هاشمی سره
آخرین اشعار ناب سید رضا هاشمی سره
|
ماه با آن منزلت در حوضِ ماهی کوچک است
کوه اگر باشم به چشمان تو کاهی کوچک است
خلق را بی مهری معشوقه شاعر می کند
نغمه ی سعدی بر این حرفم گواهی کوچک است
آخرین سوسوی شمعم ، صحبت از رفتن نکن
مایه ی خاموشی ام بعد از تو آهی کوچک است
هم به سر شد عاشقی هم فرصت مستی گذشت
بر سر هر کس که می بینم کلاهی کوچک است
کاش چشمت یک سر مو سمت من مایل شود
گاه خوشبختی به یمن اشتباهی کوچک است
سید رضا هاشمی " سره "
|
نقدها و نظرات
|
درودها گرانمهر سپاس از نظر لطفتان | |
|
درود بیکران عزیز سپاس از ذره پروریتان خرسندم که شما نیکان می پسندید | |
|
درودها عزیز | |
|
درودها عزیز مهربان مایه ی مسرت بندست که پسند افتاد برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود