جمعه ۲ آذر
کتاب غم شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۷۶۶۶۲
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
اسیر گردباد کویر کابوس
مباشدم بیداری زین خواب
سر به اسمان, زانو بر زمین
ریزد ز مشت, خاک سراب
اواره کوچه و پسکوچه
مکان همان٬ خانه خراب
مباشد به کنجی بوی اشنا
نمانده کس زان خلق ناب
حکایت اشکست و غم و درد
لیک نتوانم بستن٬ این کتاب
... هد
--------------------------
آتش دوزخ را مباشد هراسی
سوته دلانیم از نسل سوخته
در لهب و لهیب عمر گذرا
نماند به دوزخ، رازی نهفته
...هد
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد محمد باقر انصاری دزفولی ممنون حضورتان وکلام پرمهرتان | |
|
استاد منوچهر منوچهری, ممنون حضور و کلام دلگرم کننده | |
|
استاد همایون طهماسبی ممنون، زیبا خواندید | |
|
مسعود میناآباد استاد, ممنون حضورتان و قلمتان | |
|
استاد سعید فلاحی لطف دارید ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.