پنجشنبه ۱۷ آبان
میتوان،آری شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۷۶۲۶۴
بازدید : ۶۰۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
می توان،آری!
گاهی به دل یک کوه غم داری
لبریزی از یک بغض اجباری
گاهی که ابری می شود حالت
هی می نشینی،اشک میباری
اما امان از آن سکوتی که
تو با خودت در حال انکاری
مهری به لب داری و خاموشی
هی میزنی لبخند تکراری
یک عمر از عمرت گذشت و تو
خنده به لبهایت بدهکاری
برخیز طرحی نو در اندازیم
ما می توانیم،میتوان،آری!!
#واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطفتون جناب استکی گرامی🌹🌹🌹 | |
|
سپاس ممنون نگاهتون هستم🙏🌹🌸 | |
|
سلام و سپاس از حضورتون ممنونم که به مهر خواندید🙏🌹🌸 | |
|
سپاس مهربانو جان لطف شما را قدردانم ممنونم از نگاه شما🙏🌹🌸 | |
|
عالی نگاه شماست جناب زمانیان به مهر خواندید🙏🌹🌸 | |
|
سپاس از لطفتون ممنون محبت شما هستم🙏🌹🌸 | |
|
سپاس جناب کلان لطف فرمودید🙏🌹🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست