شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق من
برای تو می نویسم
که خاطراتت هر روز تو را
منتشر می کند
باز انتشار تو
انتشار تو به حدی است
که هر روز در این کلمات هجی می شوی
تا واژه ها از فواصل دور
تو را بخوانند
و روحت در این نوشته ها
طوری ریشه می کند
که کلمات ناخواسته تو را
به رقص در می آورند
تا حجم نبودنت
در بستر این خیال
به فراموشی رود
آری برای تو می نویسم
خورشید که غروب کند
تو ؛ تمام من خواهی شد
ومن خواهم فهمید
خاطره یعنی
گذشته
نگذشته است
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد بانو ممنونم از بازنویسی حضرتعالی | |
|
درودتان جناب استکی بسیار سپاسگزارم | |
|
درودبر استاد انصاری بسیارسپاسگزارم | |
|
درودبر استاد شوکران نازنینم بسیار سپاسگزارم | |
|
درودتان استاد بانو سپاسم از مهربانی ...حضرتعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برای تو می نویسم
که خاطراتت
هر روز تو را
منتشر می کنند
در دشت قلبم
باز انتشار تو
انتشار تو حدی
که هر روز در این کلمات به هجّیِ عطرند
تا واژه ها از فواصل دور
تو را می خوانند
و روحت در این نوشته ها
طوری ریشه دوانده
که واژه ها
ناخواسته تو را
به رقص در می آورند
تا حجم نبودنت
در بستر این خیال
به فراموشی رود
آری برای تو می نویسم
خورشید که عزم غروب داشت
تو ؛ تمام من خواهی شد
و من خواهم فهمید
خاطره یعنی
گذشته
نگذشته است
سلام
بسیار زیباست و ارزشمند این قطعه ی ادبی
ولی کاربرد فعل در آن بسیار است و با بازنویسی درصورت صلاحدیدتان البته بهتر