دنیایی که بی تو باشه سکوت میشه
از زندگیت یکی رو به روت رد میشه
این دنیا هم داری بی من راحت باش
اگه دلخوشی با اون ساعتی خوش باش
زیر دست اون مدتی زیر نوازش باش
چون تو هستی براش خواسته اش
این دنیا هم یکی برای یکی هست
یکی هم میخواد تو رو اما با یکی هست
حالا که شدی واسه اون دوست واسه ما غریبه
اما یکی هست میخواد تو رو اما واسه دلت غریبه
چون میخوای باشی با این و اون
میخوای ما را بپیچونی بری با یکی یا اون
تو رفتی الان یه ساعته
کجایی تو این یه ساعته
کافیه این یه ساعت بگذره
تا دل من ازت بگذره
الان یه ساعت گذشته
تو با کی خوش گذشته
عشق من بودی تو قبلا ، نخواستی تو منو ابدا
نخواستی تو منو ابدا
این دنیا هم یکی برای یکی هست
یکی هم میخواد تو رو اما با یکی هست
حالا که شدی واسه اون دوست واسه ما غریبه
اما یکی هست میخواد تو رو اما واسه دلت غریبه
چون میخوای باشی با این و اون
میخوای ما را بپیچونی بری با یکی یا اون
شعر ( رل دوست داشتن ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
ترانه ی ناب است
موفق باشید و سرافراز درپناه توکل بر حق