شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
منتظرت بودم
باز نیامدی
نمی دانم ساعت تمام قرارها را
در کدامین نصف النهار
جا گذاشتی
که حالا قرار روزها
اینچنین بی رحمانه ، بی قرار شده
بیا و قول بده
ساعت قرارها را گم نکنی
ومرا به دست این بی قراری های لعنتی نسپاری
که من بی امان از جستجوی زمین خسته ام
این بار تو بگو
کجای آسمان ،ببینمت
که قرارمان بی قرار نشود
.......
تو نمی دانی
که چقدر ، قرار روزهایم بی قرار شده
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد استکی نازنین سپاسم از مهربانی استاد | |
|
سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد رفیعی نازنینم بسیار سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درودتان استاد بیدل بسیار عزیز سپاسم از مهربانی حضرتعالی | |
|
درودبر استاد طهماسبی نازنینم بسیار سپاسگزارم از مهربانی استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود