يکشنبه ۲۷ آبان
شکست زنانگی شعری از اختر مراد
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۰۶ شماره ثبت ۷۵۴۱۰
بازدید : ۵۸۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب اختر مراد
|
تو نمیدانی هراس یک فرار
وقتی که در کوچه تنهایی از پس گام های خویش می نگرد
چه وحشتی است
تو نمی دانی صدای شکستن قلب کوچکت
وقتی زیر فشار بار گران زندگی جان میکند
چه هُرّستی است
تو نمی دانی زندگی
وقتی یک زن احساسش را گم کرده باشد
چه جهنمی است
تو نمیدانی زن چیست، عشق چیست
تو نمیدانی بانو کیست
و نمی دانی هنگامی که دستان ظریفت
زیر نگاه هرزه هزاران گرگ
چونان پاییز گذشته
خشک و شکننده شد
و هنگامی که پنداشتی که دنیا را
با داشته های زرینت فتح کرده ای
چگونه خویش را در تنهایی جهان
غمگنانه رها کردی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود